Ahad, 10 Julai 2011

Tag beserta Award

Semalam, Kak Nor calling2.... Ingat nak bagi roti mayonis ker.... Rupa nak bagi award.... hehehhehe... Rasanyer tak sampai lagi 3 minggu kembali berblogging setelah rehat tak bergaji hampir setahun..... Rasa syukur... alhamdullilah, ada juga yg ingat....

Tapi masalahnyer dengan award ni, dia dtg dgn 7 syarat...  Dah macam nak pinang puteri gunung ledanglah pulak... pakai syarat2 bagai...... yerlah sekali 7 dia letak syarat daa..... Nasib baik dlm setiap 7 syarat tu tak ada 7 dulang lagi... kalau tak, memang tak terdayalah diri ini nak terima award.....




Syarat2 award: Senaraikan 7 perkara yg org belum tau perihal diri kita..

Perkara pertama..... Saya kalau guna troli kat shopping mall, saya akan alas dulu sebelum letak barang.... Eiii tak lehlah... imaginasi saya tinggi.... mcm2 saya fikir... hehehe......

Perkara kedua......  Saya akan rasa sangat sedih dan boleh menagis biler makanan yang saya order tak pedas... Ini benar tau.... Saya ingat lagi dulu biler saya makan kat luar... Ada sorang kawan saya nama dia wawa... dia akan sound awal2 "Ko kang, kalau makanan ko kang tak pedas... ko jgn nak nagis eh.. malu tau" hehehe....

Perkara ketiga.......  Saya tak suker mkn lauk sejuk...... macammana pun saya akan panaskan lauk saya... atau sekurang-kurangnyer nasi kena panas...... lecehkan.... tapi kalau kat rumah sendirilah...

Perkara keempat...... Biasanyer kalau minum kat luar saya jarang order air sejuk... Pilihan utama saya air panas... Dan biler air yg sampai tu tak cukup panas atau ditarik, saya akan cepat2 minum selagi air tu masih panas.....  Tapi kalau air tu sampai jer dah suam... Saya akan tengok jer air tu....

Perkara kelima........  Saya sangkut dan susun baju saya ikut warna... mata saya akan rasa sakit biler tgk diantara baju biru ada baju kaler oren lak..... it's burn my eyes....tak leh... tak lehhhh....

Perkara keenam........ Setiap kali bangun pagi saya pandang pokok.... mata rasa relaks...

Perkara ketujuh.......  Dulu saya adalah penari zapin...... betul ni tau... yang ni tak yah citerlah eh....


Okey dan seperti biasa kena tag org lain lak....

  1. Kak Ayu ( Curlybab's Satisfaction )
  2. Kak Rabiatun (Sweet Touch)
  3. Kak Mimi Azlina (qasehmu abadi)  
  4. Kak Sofea (after 6am)
  5. Kak Ton (darirumahkakton)
Selamat......

    6 ulasan:

    1. laaa.. banyak sangat kerenah org bernama che'iza ni ya.. hehehehe.. mekasih iza sudi angkut dan jawab tag.. hehee

      BalasPadam
    2. Hehehe..dah macam mr monk dah che iza kite nih.hihi..tau kan citer tv yg bersiri tu..suka sgt tgk citer tu.. ;)

      tp yg no 3 tu sama laa..rimas je bila mkn ngan lauk or nasi sejuk..at least nasi harus panas.hee..ni kat umah laa kan.kalo masa berkelah tu lain citer

      apa2pun slmt berblogging kembali.. :)

      BalasPadam
    3. Satu nk kata, CEREWET!!! huh! Wakakakaka... Abis Tu selama ni tk pernah mkn bekal lah eak? Eeeeeeee geram pulak bila baca wakakaka... Klu lah adik kita mmg dah lama kena sekeh! :D

      BalasPadam
    4. Assalam che iza,
      akak dah buat dah homework yang iza, kasi tu..harap iza dah tahu serba sedikit tentang akak tu ya..heheh..waduh kalau iza, nampak gerobok baju akak agaknya macam mana ya..hahah terus ambik garfu cucuk kot macam kassim selamat gitu..heheh

      BalasPadam
    5. Kak Nor... Akak... heheheh... Saya manusia biasa.. punyer banyak kelemahan diri...

      HaSue..... Hahahaha... Nak tahu tak perkara kelapan... ko org kedua yang kata den mcm mr monk.. Ingat Laki den sorang jer yg akan kata mcm tu... nge.. nge.. nge...

      kan.. kan.. tak bestkan lauk sejuk.... tapi kalu piknik lainlah... hehehhe

      Ika..... Ko jeleslah tu.... bak kata hasue... kalau pi piknik takper... eh... dulu den kecik2.. kalau bawak bekal tak pernah bawak nasi... ada lauk bagai... bwk bekal mee goreng.. nasi goreng... lempeng... so tak per sejuk janji pedas..... hehehehhe

      Kak Ayu..... Thanks kak... sudi terima tag yg best tu... Akak... kassim selamat cucuk mata sendiri kak... tak cucuk mata org... Itu pun salah sabariah... bukan salah gerobok kak....

      BalasPadam
    6. nape la ko tag akak che iza oiii..akak dh la pemalas nak buat homework niii...tp x pe akak akan siapkan bila senang k..;)

      BalasPadam

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...