Isnin, 24 Ogos 2009

Kurma


Menu mula2 yg akan disentuh waktu berbuka puasa, ni lah dia kurma.... Dah kaya dah agaknyer si Pak Yusuf Taiyob ni kan... Kat rumah ni kalau mkn kurma kena beli yg mcm ni... sbb kalau yg biasa (selalunyer tak bertangkai) mcm kurma yusuf taiyob yg yuta... Ya Allah punyerlah manis... tak leh nak telan lansung..... so kat rumah ni makan kurma safia.... Hubby kata tu jer yg ada, nak beli yg safina dah habis.....

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...