Jumaat, 2 Januari 2009

Sayur Goreng

Apalah tuan rumah ni.... dah lah dekat sebulan rehat... tak reti2 nak sapu rumah... bila sapu asyik membebel jer... tak masak ker?... eheheheheh, masak tapi mcm main masak2 budak pandu puteri darjah 5... Seganlak nak ambik gambor..... Tapi sbb dah lama sangat tak ada n3 masakan.... leh lah eh... Kita layan makan sayur.......

Apa nak bg nama lauk ni erk?... Saya panggil sayur goreng jer.... kalau kat batu pahat.... ada letak tempe, tauhu, kentang yg dipotong kecil dan di goreng, biasanyer panggil sambal goreng... tapi ni sayur jer..... so panggil jerlah sayur goreng.... Mula2 nak masak lemak kuning kacang ni..... Tapi sebb lama noo tak masak n lupalak kat fridge tak der bahan... Tgk2... hek eleh... ada 3 batang jer kacang panjang ni... nak buat apalah.. Nasib baiklah ada kobis yg dah tinggal berapa kelopak ni.... bolehlah... campur jerlah..... janji jadi lauk....


1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...