Rabu, 14 Januari 2009

Kak Ana yg dengki......

*Here are the rules*
-List these rules on your blog.-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours. -
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.-
-Link the person who tagged you.-
-Leave a comment for each blogger.-

7 facts about me :

1. Anak ke-3 dari 6 org adik beradik yg terdiri dari 3 org lelaki n 3 org pompuan
2. Isteri kepada Syahrain bin Mat Yamin
3. Suker senyum
4. Tak suka langsung nonton citer tamil x tau la naper.... tapi hindustan okey....
5. Minat ngan Oprah Winfrey
6. Sangat suker mkn makanan yg pedas... nasi ngan cili padi jer pun okey.....
7. Saya ni agak cerewet...


6 unspectacular quirks about me :

1. Saya akan nangis bila order makan kat luar.... Makanan yg saya order tu tak pedas....... cite benar ni tau......
2. Saya tak suker toilet yg kotor. Tak tahu kenapa setiap kali nak guna toilet terutama tandas awam... Saya akan bersihkan dulu baru guna... Dan bersihkan balik bila dah sudah guna.....
3. Saya akan basuh toilet bila saya sedih atau resah.... hehehehehe, jgn tanya naper....
4. Saya jemur kain ikut kategori.... saya sakit hati tgk kain yg berjemur berselang seli antara kain, tshirt n seluar...lagi sakit hati tgk my 2 sis sidai baju... Sebab diorang pakai "templok" jer kat ampai..... Biasanyer saya akan betulkan balik.
5. Saya susun baju kat almari ikut warna dan jenis.... Saya tak boleh tgk diantara baju warna biru... ada terselit baju warna merah..... Tak lehhhhh.... mata sakit, mata sakit hati sakit... hati sakit mulut bising nanti......
6.Saya tak makan udang..... trully... tak leh.... bukan elergy tapi akan muntah.... pun tak tahu kenapa.... eheheh... Selama masak yg ada udang... hanya tuk suami tercinta n kid yg tersayang....


Nak bg tag ni pd Kak Yani, Hunny, kak Masz73, Kak Ina Kl, Lelayong, halen n Kak Ton jawab yer...
Sapa tag: kak Anawahid
Komen: Dengki tau..... cubalah bagi kuih peria ker... ni bagi tag lak.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...