Rabu, 28 Januari 2009

Kacang Gelas???


Apa bendalah kacang gelas ni kan.... Hek eleh cendol jer rupanyer... heheheheheh.... Tak tahulah naper di hujung2 pregnancy ni... selera bertambah2.. Entah apa kes ntah, tetiba teringat nak minum kacang gelas.... Teringatkan kacang gelas Pak 'O' kat bus stand batu pahat... Sapa org batu pahat tahulah... popular kedai ni dari bus stand lama pindah jln omar sampailah la ni dia duk kat bus stand BP yg baru... Dia cuma jual cendol ngan ABC jer.. tapi sedap wooooo....

Tapi tahulah...suker sgt ngan kacang gelas ni... kacang gelas ni sebenarnyer cendol jertapi buh kat gelas... Bawah dia penuh ngan kacang merah... adeiiiii mmg bestlah... Ni kes teringin la ni... Tapi kat rumah takder kacang merah yg kecik2 tu... so belasah jerlah kacang merah ni....









2 ulasan:

  1. slurppppppp... tumpang minum... kat sini takder cendol... nak buat malas... mmuhahah...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...