Selasa, 8 September 2009

Cempedak Goreng

Heheheheheh..... Kan kak Ana dah pulang dulang paku serpih dah..... Bukan tak nak sapu rumah tau.............. tp last week, punyalah terkedek2 line tenet kat sini.... nak bukak pintu pun tak leh.. Cemaner nak update.... Lepas tu weeked boleh lak... badan ni tak sehat... rasa dia mintak cuti kot....

Ada akak bawah ghumah ni bg cempedak, bulan puasa cemaner nak mkn... Sebab selalu cempedak ni tak sempat nak goreng... kaki ratah kat ghumah ni puasa so tersadai jer... Kesian lak kat cik dak ni... So buka last week mkn cempedak goreng.... Hubby kata.... "Wahh!!!!!! rasa mcm minum petang lak kan....". Ni tersurat ker tersirat ni..... lantaklah..... Sukati denlah.. den yg masak.....



1 ulasan:

  1. sbenarnya kak,nas jeles tgk gmbr2 akak..cantik..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...